Ułożenie towarów w sklepie, to bynajmniej nie kwestia estetyki, choć czasem, istotnie efekt może mieć z estetyką wiele wspólnego.
Główną zasadą, którą kieruje się personel sklepu układając towar na poszczególnych półkach, jest oczywiście marketing, którego zasadą jest w dużym uproszczeniu, doprowadzenie do zakupu jak największej ilości towaru, dzięki technikom, które pozwalają klientowi stopniowo przypominać sobie, o potrzebie zakupu kolejnych przedmiotów, jakie mija on na swojej drodze. Wyposażenie sklepu Bydgoszcz, nie bez powodu, ułożone jest w sposób niezwykle estetyczny i bardzo uporządkowany, co sprawia, że pobyt w sklepie, staje się niemalże rytuałem i nie tyle czynnością, co złożonym, płynnym procesem. Przechodząc przez kolejne regały sklepowe, klient zapoznaje się z ofertą, otrzymując możliwość swobodnego przemieszczania się w dowolne miejsce, z pełnym prawem podnoszenia dowolnych przedmiotów i oglądania ich z bliskiej odległości, nim podejmie decyzję o ewentualnym zakupie. Z tego właśnie powodu, istotne jest zapewnienie towarom jak największego poziomu stabilności. Jest to osiągalne, przede wszystkim dzięki regałom, które są niezwykle obszerne, umożliwiając umieszczenie wielu przedmiotów przeznaczonych na sprzedaż jednocześnie, bez ewentualnego zagrożenia zniszczeniem, bądź upadkiem. Regały, jakie obecnie stosowane są w sklepach i galeriach handlowych, wyposażone są w półki, dowolnie zamieszczane na regałach. Półki te, można swobodnie regulować, by dostosować ich kąt nachylenia do potrzeb indywidualnych, co pozwala na ułożenie kilku egzemplarzy na poziomie wzroku klienta, by przyciągnąć jego uwagę, z ustawieniem pozostałych egzemplarzy towaru nieco niżej, by tym samym, pozwolić klientom swobodnie wybierać interesujący ich model, gdy produkt na ekspozycji, spełni już swoje zadanie.
Każdy z regałów, może być bezproblemowo łączony z innymi regałami w dowolnej długości ciągi, które pozwalają tworzyć charakterystyczne dla dużych marketów konfiguracje, gdzie regały ustawione są rzędami, z uwzględnieniem tematyki produktów.